Make Up Store

Hei!

Jätkan Make Up Store'i toodetetega. Kes eelmisest postitusest ilma jäi, siis tseki järgi, milliseid tooteid ma juba katsetasin ja täna proovin veel viimased järgi!




Meigipõhi:

Maybelline Fit Me jumestuskreem toon 115.

Make Up Store Glow Compact Powder - Translucent. Mul on nii kahju, et ei õnnestu täiskujul kunagi pildile saada kui ilusad on säraosakestega puudrid, aga ma sain pildile Make Up Store Velvelt Beam- Cashmere puudri, mida kasutasin highlighterina.




Silmameik

 Praimerina kasutasin jällegi Make Up Store Smooth Cover Concealer - Milk tooni.

Silma keskosale lisasin valget silmapliiatsit  Make Up Store Snowflake - Matt, kinnitasin Velvet Beam Cashmere puudriga, millel on nii ilus sätendus sees.

Make Up Store Microshadow Trio - Colors....Värvid, värvid, ma armastan neid ja Make up Store limited collection'e! Need näevad alati nii erilised välja. Seekord tegin natuke tagasihoidlikuma silmameigi, lisades vähem värvi ja hajutasin rohkem. Muidu on selle toote pigment kordades tugvam. Kaasa sain veel eriti nunnu sama sarja juurde kuuluva pintsli.
Mul on juba olemas varasemast kasutusest  Make Up Store silmameigi pintsleid ja ma pean ütlema, et nad teevad blendimise eriti lihtsaks.

Lau ääres kasutasin Make Up Store Darkest Shadow Matt silmapliiatsit . See on ka super mõnus toode, kerge on hajutada, kes soovib just suitsust lainerit.
Ripsmed - Loreal X-Fiber ripsmetušš











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram